Filmy reklamowe przypominające o 62. rocznicy wybuchu Powstania

W związku z obchodami 62. rocznicy Powstania Warszawskiego Muzeum przeprowadza szeroką akcję promocyjno-informacyjną, utrwalającą postawy patriotyczne zwłaszcza wśród ludzi młodych. Jedną z

W związku z obchodami 62. rocznicy Powstania Warszawskiego Muzeum przeprowadza szeroką akcję promocyjno-informacyjną, utrwalającą postawy patriotyczne zwłaszcza wśród ludzi młodych. Jedną z podstawowych form promocji są dwa krótkie, półminutowe filmy reklamowe, przypominające o 62. rocznicy wybuchu Powstania. Wychodzimy z założenia, że najmocniej oddziaływają obraz i nośniki wizualne..
Filmy zestawiają współczesność z rzeczywistością młodych ludzi walczących podczas Powstania. Mają budzić ciekawość i oddziaływać przez zaskoczenie. Najpierw pojawia się obraz sprzed 62 lat, a za chwilę okazuje się, że jest to kadr z współczesnego filmu, kręconego przy ulicy Grzybowskiej. Filmy pokazują zwyczajność tamtych dni, a jednocześnie młodzieńcze ideały. Zwyczajność w tamtych latach to: walka, ucieczka, obrona, zagrożenie, a dzisiaj to: praca, miłość, zabawa, spotkania z ludźmi. W obydwu spotach widok zburzonego, czarno-białego miasta przechodzi w nowoczesną, kolorową Warszawę.


pobierz pierwszy spot >
pobierz drugi spot >


Pierwszy spot

Młoda kobieta chowa się za murami zburzonego budynku. Za plecami widać dopalający się fragment miasta. Po chwili wybiega z za starej kamienicy i chwyta w ramiona małą córeczkę. Okazuje się, że młoda matka bawi się ze swoim dzieckiem w chowanego.


Drugi spot

Bohaterem filmu jest młody chłopak, który ucieka zdyszany i przestraszony ulicą. Obraz jest niewyraźny, zatarty z charakterystycznymi zabrudzeniami taśmy. Za chwilę nabiera kolorów, okazuje się, że biegnący chłopak jest młodym człowiekiem, który biegnie na spotkanie z dziewczyną.


 

Zobacz także

Nasz newsletter