Konkurs "Golden Arrow".

Informujemy, że mobilna aplikacja Muzeum Powstania Warszawskiego „Miejsca pamięci - Warszawa '44.” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, w kategorii „marketing mobilny”. Aplikację...

Informujemy, że mobilna aplikacja Muzeum Powstania Warszawskiego „Miejsca pamięci - Warszawa '44.” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, w kategorii „marketing mobilny”. Aplikację przygotowała dla Muzeum agencja Lemon Sky. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 26 czerwca.


Dzięki aplikacji „Miejsca pamięci - Warszawa '44.” mieszkańcy Warszawy oraz turyści odwiedzający stolicę, mogą na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiedzieć się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, a które pamiętają historię sprzed 68 lat. Muzeum od początku działalności stawia na nowoczesny sposób edukowania swoich odbiorców. Łączymy historię i najnowsze techniki przekazu, by w jak najpełniejszy sposób przedstawić szczegóły dotyczące Powstania Warszawskiego. Mamy nadzieję, że aplikacja, którą przygotowaliśmy zachęci do indywidualnego poznawania historii Warszawy i Polski - mówi Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego.


Aplikacja zawiera 73 wybrane miejsca związane z historią sprzed 68 lat, m.in. budynki Prudentialu, PAST-y czy wejście do kanału przy pl. Krasińskich. Miejsca i opisy zostały przygotowane na podstawie „Przewodnika po Powstańczej Warszawie", autorstwa Jerzego S. Majewskiego (wydawnictwo Muzeum Powstania Warszawskiego). Archiwalne fotografie pochodzą ze zbiorów MPW.

Zobacz także

Nasz newsletter