Nominacja w konkursie "Golden Arrow".

Informujemy, że aplikacja mobilna Muzeum Powstania Warszawskiego „Warszawa '44. Śladami Powstania Warszawskiego” została nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, w...

Informujemy, że aplikacja mobilna Muzeum Powstania Warszawskiego „Warszawa  '44. Śladami Powstania Warszawskiego” została nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, w kategorii „marketing mobilny”. Aplikację przygotowała dla Muzeum agencja Lemon Sky. Wyniki konkursu poznamy 26 czerwca.


Dzięki aplikacji „Warszawa  '44. Śladami Powstania Warszawskiego” mieszkańcy Warszawy oraz turyści odwiedzający stolicę, mogą na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiedzieć się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, a które pamiętają historię sprzed 67 lat. Muzeum od początku działalności stawia na nowoczesny sposób edukowania swoich odbiorców. Łączymy historię i najnowsze techniki przekazu, by w jak najpełniejszy sposób przedstawić szczegóły dotyczące Powstania Warszawskiego. Mamy nadzieję, że aplikacja, którą przygotowaliśmy zachęci do indywidualnego poznawania historii Warszawy i Polski - mówi Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego.


Aplikacja zwiera 73 wybrane miejsca związane z historią sprzed 67. lat, m.in. budynki Prudentialu, PAST-y czy wejście do kanału przy pl. Krasińskich. Miejsca i opisy zostały przygotowane na podstawie „Przewodnika po Powstańczej Warszawie", autorstwa Jerzego S. Majewskiego (wydawnictwo Muzeum Powstania Warszawskiego). Archiwalne fotografie pochodzą ze zbiorów MPW.

Zobacz także

Nasz newsletter